niedziela, 14 września 2014

Bananowe babeczki z krówką

Masz ochotę na banana..., może na własny wypiek, albo już od paru dni rozmyślasz co można zrobić w kuchni z cukierkami krówkami.? Lub po prostu masz ochotę na babeczki ;D. Ten post jest specjalnie dla Ciebie! Babeczki, które dziś zrobiłam są naprawdę smakowite ;p a połączenie genialne ;>
Składniki:
-2 dojrzałe banany,
-1 szklanka mleka,
-1 jajko,
-2 szklanki mąki,
-2 łyżeczki proszku do pieczenia,
-1/4 szklanki rozpuszczonego masła,
-pół szklanki cukru
-ok. 11 krówek.

Sposób przygotowania:
1. Zmiksuj banana, aż będzie płynny.
2. Dodać wszystkie pozostałe składniki do płynnej masy.
3. Pokroić krówki na drobną kosteczkę, wsypać do ciasta, ale 12 kosteczek zostawić. Wlać ciasto do foremek do 3/4 wysokości. Na masę położyć zostawione wcześniej krówki.
4. Piec w piekarniku przez 20-25 min w 180st.



34 komentarze:

  1. wow babeczki z krówką kocham krówkę, i niezbyt umiem coś piec czy gotowac, więc ten blog z pewnością mi się przyda
    jesli masz ochotę zapraszam do mnie, nieco inna tematyka
    http://youwinoryoudie66.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Popatrzyłam na nagłówek i zrobiło mi się strasznie słodko w ustach. Wygląd jest bardzo ładny C: co do przepisu: szkoda, że nie lubię krówek. Moja mama uwielbia, to może kiedyś jej zrobię (jak dostanę jakąś pałę albo coś xD). Ale masz wszystko dokładnie i przejrzyście napisane, widać, że masz pojęcie o tym o czym piszesz na blogu C:

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://czarnabandera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany! Narobiłaś mi smaka. Pychotka.
    Szkoda, że jestem kuchenną ofermą od pokoleń i nikt nie umie w mojej rodzinie gotować.
    Oprócz taty, ale tylko takie podstawy. On by nawet nie wiedział jak piekarnik włączyć!
    Z deserów umiem robić tylko gofry. Są bardzo proste do zrobienia, a tak się składa, że mam gofrownice ;)
    Pozdro.
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie to musi być dobre :33
    Gdybym mogła te babki wyciągnąć z ekranu to bym to zrobiła ;)

    from-pure-imagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Banany i krówki... Weź bo zaraz ekran zjem ^_^

    OdpowiedzUsuń
  6. Blog akurat dla mnie :D Fajnie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mmm... pychotka :) może sprobuję je zrobic, takiego smaka narobiłaś :D
    Piękny wygląd bloga, milo się czyta. Blog w sam raz dla mnie obserwuję :)
    http://beyourselfneveranother.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, pycha! Uwielbiam krówki <3 Obserwuję, bo jestem strasznym łasuchem,a widzę tu dużo prostych a zarazem zapewne smacznych rzeczy ;) Zapraszam również do mnie:

    diy-for-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam babeczki a jeszcze z krówka i bananami , jutro idę kupić wszystkie produkty i spróbuje w piatek zrobić i napisze czy mi wyszły takie dobre ;) Obserwuje twego bloga , zapraszam do mnie i liczę na odwzajemnienie si także obserwacją makeup-trend-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne babeczki.. Chciałabym taką zjeść.. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio robiłam babeczki czekoladowe, które wyszły mi w miarę ok ( nie wyszłyby gdyby nie to, że moim głównym składnikiem był proszek do pieczenia babeczek czekoladowych. Wsypałam ten właśnie proszek, 2 jajka, mleko i olej i gotowe :) ). Spróbuje kiedyś upiec takie babeczki bo wyglądają bosko :)
    http://war-of-creatures.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Boże! Co sie dzieje z tym blogspotem? Piszę ten komentarz już piąty raz! A tak się rozpisałam1 Tak Cię wychwalałam i co? Nic z tego nie zostało ;/
    Powiem krótko, bo mnie nerwy biorą, ten przepis muszę obowiązkowo wykorzystać, bo kocham piec. Uwielbiam również babeczki, krówki i banany :) Jutro zajmuję kuchnię, a rodzinka musi to przeboleć xD
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    https://www.fanfiction.net/s/10688511/1/G%C5%82os-Serca
    Żeby skomentować nie trzeba być zalogowanym. Wystarczy kliknąć: "Post Review".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zrobić Ci te babeczki i wkleić zdjęcia jak ci wyszły ;3

      Usuń
    2. Z całą pewnością zrobię! Jutro biorę od taty kasę i idę na miasto na zakupy :) Potem, po powrocie zabarykaduję się w kuchni i muszą wytrzymać :).
      Dobra, odzyskałam cierpliwość, więc mogę trochę dopisać do poprzedniego komentarza. Niewiele znam trzynastolatek( sama mam tyle lat), które zajmowałyby się pieczeniem, więc bardzo ucieszyła mnie tematyka tego bloga. Sam fakt, że nie zauważyłam żadnych błędów ortograficznych daje Ci u mnie dużego plusa! Szablon jest śliczny!

      Usuń
  13. Stwierdzilam ze jednak zerknę na bloga i oplacało się :) Przede wszystkim swietny design. Uwielbiam piec a te babeczki wyglądają na dobre, koniecznie musze spróbować ;)
    Jesli chodzi jeszcze o bloga, na twoim miejscu sie zgapiałabym wszystkiego tak bardzo z Moich Wypieków, poza tym jest ok :)
    ever-books-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Bede zagladac! :)

    Sonia
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądają smakowicie te babeczki! Skorzystam z przepisu :) Super blog, będę wpadać :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie powiem, wyglądają smakowicie. Na pewno spróbuję je przyrządzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawie wyglądają, moze niedługo zrobię. A Ty je robiłaś? Smakowały czy raczej nie? :D
    Spodziewaj się komentarzy, bo będę często wpadać, jestem fanką babeczek i ciast ;D
    Saga-nasze-szalone-przygody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak robiłam je, no raczej ;3 Oczywiście, że smakowały, były pyszne ;)

      Usuń
  18. Mmmmmmm, boskie. Wyglądają pysznie. Chociaż nie jestem pewna, czy bym się do nich przekonała- nie lubię tego dziwnego posmaku banana w wypiekach.
    Pozdrawiam!
    przezstrony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mniam, uwielbiam krówkę, jednak nigdy nie jadłam jej z połączeniu z bananami!
    Muszę je wypróbować na mój maraton filmowy z kuzynką ;3

    OdpowiedzUsuń
  20. Smakować musiały zapewne wspaniale. Jestem wielką fanką "krówki" i uwielbiam ten karmelowy smaczek we wszystkim. Doskonały zasładzacz i pysznie komponuje się w babeczkach. Te wyglądają fantastycznie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) www.megly.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. napewno wypropróbuję! piękny wygląd bloga, kochaaaam krówkę! http://thesandie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda bardzo ładnie, wręcz pysznie. :D Smaka mi narobiłaś, więc może się kiedyś pokuszę i sama takie zrobię. c; Uwielbiam takie słodkości więc będę wpadać częściej pozdrawiam!


    dum-spiro--spero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda smakowicie muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pysznie... Na pewno wypróbuję ten przepis... Mniaaam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszy raz słyszę o takich babeczkach,ale to ciekawe połączenie :3 Połączenie krówki z bananem...pewnie są bardzo słodkie:3

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie słyszałem, aby ktoś łączył banana z krówką . Super pomysł. Napewno wykorzystam twój przepis i spróbuje coś takiego upiec razem z moją dziewczyną , badź zrobić niespodziankę dla niej. Ogólnie podoba mi się twój blog i przepisy jakie tu dajesz. Napewno wiele z nich przyda mi się w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  27. http://malyswiatpodrozy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń